Pagina's

23 januari 2013

Loving Snow, hating sick

Tumblr_ld53lxeljm1qa7x05o1_500_large
Ik heb een soort haat-liefde verhouding met sneeuw. Van mij mag het lekker sneeuwen, zolang ik maar niet naar buiten hoef. Ik ben namelijk echt geen kou mens, geef mij maar zomer en strand! Als het kerst is vind ik het wel mooi, dan hoef ik namelijk niet naar buiten ;)

Soort van lucky momentje is dus dat ik maandag en dinsdag ziek was, al is ziek zijn natuurlijk niet leuk. Je mist dan ook zoveel op school en ziek zijn is gewoon k*t. Niet dat ik school zo leuk vind, maar je mist al snel hele belangrijke dingen voor toetsen enzo. 

Ik heb trouwens geen idee of de titel goed is qua Engels, maar i don't care (:

Music video !!!
Ik heb een Youtube kanaal gemaakt, waar op dit moment 1 video op staat. Ik maak daar music video's op met zo'n app: VideoStar. Echt een geweldige app voor music video's. Hij is er sowieso in de appstore, ik weet niet of hij er ook voor android is.
Klik HIER voor het filmpje
(diamonds van Rihanna)

Zondag ben ik trouwens nog naar een ijsbeelden festival geweest zondag. Echt heel mooi!! Daar schrijf ik morgen denk ik wat over, want ik moet nog wat dingetjes voor school doen :s

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten