Pagina's

17 december 2012

Tips om geld te verdienen als tiener !!

Tumblr_metugk80vb1rj8lawo1_500_large
Geld... Persoonlijk kom ik wel eens iets te kort. Al krijg ik 5 euro per week, het is nog steeds niet genoeg voor mij. Vooral een dagje shoppen is killing voor mijn rekening. Meer mensen hebben hier last van.

Daarom geef ik hier wat tips om geld te verdienen!

Klik verder voor de tips!
Tip 1: BijbaantjeKlinkt heel logisch, maar ik moest het toch even erbij zetten. Je hebt de standaard bijbaantjes zoals een krantenwijk of folders of oppassen. Maar er zijn veel meer baantjes dan je denkt! Het ligt er natuurlijk een beetje aan hoe oud je bent. Zoals bij mijn bibliotheek hier in de buurt kan je boeken terugzetten op hun plek of bij een lunchroom werken. Ook kan je in de zomer een vakantiebaantje ergens nemen

Tip 2: Cash4Girls.nl Je hebt het ongetwijfeld al wel is voorbij zien komen op een blog; Cash4Girls.nl . Het is een site waar je mails moet openen, op links klikt en dingen moeten liken via facebook. Daarmee verdien je dan bijvoorbeeld 1 cent per keer. Klinkt heel weinig, maar je krijgt ongeveer 3 of 4 mailtjes per dag. Je mag pas vanaf 10 euro opnemen. Ik zit nu op iets meer dan 3 euro en ben ongeveer 3 maanden bezig denk ik. Ik weet niet hoe het gaat met opnemen, maar ik had mijn gratis lippenbalsem gewoon ontvangen thuis. 

Tip 3: KoninginnedagIn ongeveer elke stad of dorp doen ze wel aan markt op koninginnedag. Een mooie kans om al jouw oude kinder speelgoed te verkopen! Of andere dingen zoals bordspellen, computerspellen, knuffels etc. Ik ging vroeger gewoon op een kleedje in een winkelcentrum zitten en haalde daarmee veel geld op! Maar ik vind dat nu een beetje raar om op een kleedje te zitten.

Tip 4: HandmadeWat je dan ook op zo'n dag als koninginnedag kunt verkopen zijn zelfgemaakte dingen. Je kan koekjes of cakejes bakken, maar mensen nemen dat denk ik toch minder snel. Beter is mooie armbandjes of kettinkjes maken. Hier zijn twee video's voor mooi uitziende armbandjes:






Misschien herken je de assepoester zusjes, dat klopt! De video's zijn allebei van Disneysstyle van Youtube.

Mijn tips so far!
Veel is er inderdaad niet voor ons tieners :(

Hoop dat jullie er wat aan hebben!

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten