Pagina's

14 december 2012

Kerstcadeau tips!


Tumblr_meupm1dhsp1rks2afo1_500_large 
Santa Claus is coming to town! Jaaaa, het is over exact 11 dagen kerstmis!
Ik vind kerst echt heel leuk, gewoon om de gezelligheid en alle lichtjes. Vroeger vond ik Sinterklaas leuker, maar dat vieren we inmiddels niet meer. Kerst heeft toch wat meer sfeer vind ik (:

Ik loop zelf altijd tegen het probleem aan, met wat ik nou voor mensen moet kopen. 
Dat probleem heb ik altijd en dit jaar dus ook, maar ik wil jullie toch wat ideetjes geven over dingen die ik in winkels of op het internet heb gezien.

Vriendin / broer(tje) / zus(je): Wreck This Journal
www.bol.com of Bruna : Engels: €9,99 Nederlands: €11,99
Wreck This Journal is eigenlijk een boekje voor de creatieve mensen. Hoeft niet perse, maar dat soort mensen kunnen veel met zo'n boekje. Dit boekje met 192 pagina's (niet geteld, staat op bol.com :P) staat vol met doelloze opdrachten. Zoals hierboven: 'Tape this journal closed. Mail it to yourself' oftewel, je moet het naar jezelf op de post doen. Zo zijn er nog meer opdrachten zoals dat je je boekje moet uitlaten. Dit zijn misschien niet de creatieve opdrachten, maar zo heb je ook dat je een pagina vol met witte dingen moet plakken en zo gaat het maar door..

Ik heb al heel vaak de neiging gehad hem te kopen, en nu heb ik het boekje eindelijk besteld voor mezelf voor kerst. Had namelijk 20 euries van mn oma gekregen omdat ze nooit zo goed weet wat ze voor me moet kopen :)

Klik verder voor meer kerstcadeau inspiratie tips!
 

Voor iedereen: Parfum
Parfum is in zo'n beetje alle drogisten wel te vinden. Zelfs bij de kijkshop! Hiervoor hoeft dus niemand voor jou online laten bestellen en blijft het een verrassing. Prijzen verschillen heel erg. Action heeft mega goedkope parfum en Douglas heeft de merk geuren die wel oplopen tot 80 euro of meer! Je moet zelf bepalen welke geur er het best bij diegene past waarvoor jij het gaat kopen. 

Voor iedereen: Action
Ik had het net al even over de Action. Daar hebben ze zulke leuke dingen, zoals make up en dus parfum, maar ook goedkoop speelgoed voor bijvoorbeeld je kleine zusje of broertje. Er is echt vanalles te vinden voor een klein prijsje, dus echt een aanrader voor mensen van onze leeftijd. Mensen dus met niet al te veel geld :(

Voor lezers: Boeken
Ik heb wel een paar mensen in mijn familie die niet zo van lezen houden, maar de meeste wel. Zoek uit van wat voor boeken diegene houdt. Natuurlijk niet te opvallend! Vraag gewoon over een boek dat (bijvoorbeeld) je moeder laatst had gelezen en vroeg of ze het een leuk boek vond. Dan kan je altijd van dezelfde schrijver een ander boek kiezen. Gewoon een voorbeeldje ;)

Gamers: Games
Meestal zijn jongens wel gek op gamen. Zoals Call of Duty of Mario. Maar vergis je niet! Meisjes kunnen ook echte gamers zijn. Ik hou bijvoorbeeld wel van Sims of Just Dance (Wii spel, echte aanrader!). Je hebt computerspelletjes, DS spelletjes, Playstation spellen en ga zo maar door. Natuurlijk moet je geen DS spel voor iemand kopen als diegene geen DS heeft, maar dat spreekt voor zich denk ik.

Lush:Lush is een winkel met zeepjes en make up. Vooral veel heerlijk ruikende verzorgings spulletjes. Als je daar binnenkomt dan krijg je echt zo'n "Omgwatruikthethierlekker!" gevoel. Tja, dat is mijn gevoel dan! En vooral dat ik alles wil hebben! Het is alleen wel een beetje duur vind ik zelf. Een body cream potje is al snel 20 euro.

Laatste tip:Mijn laatste tip is: bedenk wat diegene leuk vind. Als degene waar voor je iets koopt heel erg houdt van tekenen, koop dan iets wat daar mee te maken heeft. Of misschien heeft je broer inmiddels een baardje en kan je hem scheerschuim en een mesje cadeau geven? Er zijn veel mogelijkheden maar ik had hier wat leuke dingetjes neer gezet.

Hoop dat jullie hier wat aan hebben gehad. Ik weet zo nog wel meer dingen en als jullie nog meer inspiratie nodig hebben, laat het dan weten in de comments please!

xx
LOVEYOU



Geen opmerkingen:

Een reactie posten