Pagina's

16 december 2012

Fashion: Onesies / Pyjamapakken




Eindelijk heb ik er eentje besteld! Of naja, mijn moeder gaat hem voor mij voor kerst kopen :)
Een onesie is een heerlijk pyjama baby achtig pak. Meestal is het van jogging stof gemaakt en vaak ook nog met een leuke print.

Klik verder voor meer (:
Je hebt ze ook zonder rits en jij als dier. Cute, maar beetje kinderachtig.

Ik kan echt niet wachten om er lekker in rond te lopen. Natuurlijk niet buiten, maar gewoon in huis. Normaal loop ik op een zondag lekker in m'n joggingbroek, maar dit lijkt me gewoon nog beter :)


Wil je nou echt een ultimate baby pak? Dan moet je er eentje hebben met voeten.
Persoonlijk lijkt mij dit niet zo handig, ik denk dat ik snel onderuit glij met van die zachte stof onder m'n voeten.

Een echt winter ding, wat ik dus ook moet hebben...

Sites waar je onesies kan vinden:
- newlook.com
- boohoo.com (heb ik mijne van)
- kigu.co.uk (de dierenpakken)

xx

MORGEN:
Tips om geld te verdienen voor tieners!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten