Pagina's

21 december 2012

Demi Lovato Looks

De laatste tijd zie je Demi Lovato wat meer in het nieuws, in tijdschriften en dat soort dingen. Ik vind haar looks echt heel cool! Heel stoer en gedurfd. Vooral dat ze haar haar de hele tijd in andere kleuren heeft, heel stoer! 

Ik laat hier wat favoriete looks van haar zien:
Het hoedje, de donkerrode / paarse lippenstift en de zonnebril is gewoon perfect!
De studs zijn echt heel leuk! Ik hou van studs en spijkerjasjes. De lichtroze dipdye en de knalroze lipstick, wauw :)
Deze foto voor TeenVogue is heel naturel, al zal ze ongelofelijk veel make up op hebben. Die bescheiden lach en de hele outfit is echt heel gaaf! En haar tattoo is ook heel cool.
Ook deze foto voor TeenVogue is echt prachtig! Dat blonde haar staat haar hier echt heel goed. En dat het dan zo is opgestoken en met die oorbellen is echt zo mooi!
Ik vind dit misschien nog wel een van de gaafste outfits, maar vooral haar haar en make up. Hele gave look!
Ze kijkt wel een beetje boos, maar met haar haar heb je zo veel lef nodig! Gewoon haar hele outfit is echt gewaagd, maar heel cool!
Ik hou van kant! En dan niet op de sexy manier, maar in de leuke topjes en jurkjes. Zoals dus hierboven ^ En haar benen!! Selena heeft hier trouwens ook een te gek jurkje aan!


Fijne vakantieeee!!! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten