Pagina's

19 december 2012

Dagelijkse websites / apps

Tumblr_me663cdj031rlf099o1_500_large
Mobieltjes en social media, wie kan er nog zonder? Ik in ieder geval niet, en daarom vertel ik jullie vandaag op welke sites en apps ik (bijna) dagelijks zit. Het zijn er niet al te veel, maar wilde ze juist daarom vertellen.

Youtube
Het is een serieuze verslaving. Elke dag kijk ik Youtube filmpjes, vooral over beauty. Ik kijk vooral veel van Teske (goodxnightmare, mylovebuglife, teske) , Mascha (beautygloss) en Bethany (macbarbie07, bethanyslife). Maar kijk nog veel meer!

Twitter / Facebook / Whatsapp / Ping
Deze 4 is een soort standaard elke dag. Ik Facebook en Twitter niet elke dag, maar ik kijk er wel op. Ik bedoel dus dat ik geen berichtjes plaats. Een echte verslaving daaraan heb ik gelukkig niet.

Instagram / Tumblr
Instagram is meestal ff snel. Gewoon ff kijken wat iedereen die dag gepost heeft. Ik volg mijn vrienden natuurlijk, maar ik hou heel van de foto's van Samonstage_lyrics. Echt geweldige tekeningen maakt ze!

Beautyblogs:
- Beautygloss.nl
 Ik denk niet dat ik hier veel over hoef uit te leggen. Ik hou gewoon heel erg van de manier waarop Mascha schrijft. Kritisch en niet te kortaf.

- Teskuh.nl Teske is echt mijn hero. Ik hou echt van haar artikels en vooral van haar youtube filmpjes! I love her! Zo lekker jong en enthousiast en ook wel weer een beetje een droogkloot af en toe xD

- Veracamilla.nl Vera schrijft echt heel goed en is heerlijk om te lezen. Do i need to say more?

- Misslipgloss.nl Ook een hele goede schrijfster. Bij haar kijk ik wel minder vaak, omdat ik de andere blogs eerst check en iedereen dan bijv. over hetzelfde product heeft geschreven.

- Jouwstijl. Dit is de blog van Lenette. Leuke artikels, soms alleen een tikkeltje kort. Maar ik ken het als je alles met school moet combineren.

- Inspiredby-beauty.blogspot.nl Blog van Kim. Ze is ontzettend creatief met haar artikels en schrijft leuk!

Ik ben ongetwijfelt wat vergeten, maar dit is het wel zo'n beetje!

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten