Pagina's

2 juni 2012

Review: Hema Scrub Gel Mangolia

Hoihoi :)

Beetje laat misschien, sawry, maar hier mijn eerste review over de Hema scrub gel die ik vandaag heb gekocht. Bij de Hema dus, jaa. Hij was 2,79 dus niet duur.



Uiterlijk: De tube is mat/transparant en ROZE, da's altijd goed :)
Geur:
Hij ruikt echt hemels, superlekker! Helaas ruik je het na een half uurtje niet meer.
Gebruik: Het is een lichaamsscrub, dus ook echt alleen voor je lichaam! Gebruik hem niet voor je gezicht, want daar zijn de korreltjes veel te grof voor. Dat is trouwens bij alle scrubs, koop een aparte voor het gezicht!
Doet hij zijn werk? Jazeker, ik heb hem meteen getest op mijn armen, en die worden meteen zachter.
Cijfer: 8,5



Klik verder voor meer foto's en info!

De gel
 De scrubdeeltjes: niet heel grof, maar hij doet zijn werk goed.




Veel meer heb ik er niet over te zeggen, ik vind het een fijne scrub!

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten