Pagina's

15 juni 2012

Face Charts (zelf maken)

Face charts, toen ik het zag bij Nikkie Tutorials wilde ik dit graag proberen. Het zijn kaartjes waarop je looks kan uitproberen voordat je het op het gezicht aanbrengt. Gewoon om te kijken of het werkt.


^^ Zo ziet het eruit, deze is van Make-Up Studio, maar je hebt ze van meerder merken. ^^

Ik heb er zelf ook eentje gemaakt.

Wil je weten wat ik ervan gemaakt heb? En hoe je aan deze face charts kunt komen?
Klik dan verder


Dit is mijn face chart. Ik heb een beetje basic look gemaakt met bruintinten. Ik heb de neus een beetje vorm gegeven, wenkbrauwen getekend, oogschaduw, lippen, wangen en de wimpers gemaakt met een vloeibare eyeliner.

Kopen?
De face charts zijn te koop op internet, maar ik ga niet betalen voor wat stukjes papier. Ik heb dat er gewoon niet voor over. Daarom heb ik wat dikker en wat groffer papier gepakt, zodat het de oogschaduw wat beter pakt. Ik heb ze van google, maar om jullie tijd te besparen heb ik hier de link & het plaatje, die kan je zo plakken in word. Kijk daarvoor hieronder

Afmetingen
Ik heb de afmeting; 21,5 cm X ong.15 cm.
Zo heb je een ongeveer natuurlijke grootte.

Verschillende
Zoals ik al zei, zijn er verschillende soorten face charts, van verschillende merken, maar ook met verschillende gezichten / ogen. Ik vond deze het mooist maar hier zie je wat andere:




Hier de face chart die ik gebruik:

Toch kopen?
Wil je de face charts toch kopen ondanks al deze simpele, goedkope oplossingen?
Hier is de face chart van Make-Up Studio te koop:


Je krijgt er 50 voor 14,40 euro.


Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben gehad, en uit jezelf, ga lekker aan de slag! Ik vind het altijd heel leuk om een face chart te maken.

Kusje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten