Pagina's

8 juni 2012

Claire's Fragrance (parfum) stick

Parfum is vaak nét dat gene wat je outfit compleet kan maken. Misschien zie je het niet, maar het geeft je gewoon een soort van luxe gevoel. Dat je weet dat je lekker ruikt. Ik ben echt wel verslaafd aan parfum, ik vind het gewoon leuk en lekker om te hebben. Maar een parfum flesje overal mee naartoe slepen is nou niet echt ideaal. Daarom dit: een parfum stick van Claire's. Ze zijn in verschillende geurtjes verkrijgbaar, die van mij is suikerspin. (let op, het staat er echt minuscuul op!)



Klik verder voor mijn mening hierover!


Allereerst, vind ik het idee echt super bedacht! Parfum flesjes kunnen heust wel tegen een stootje, maar voor het geval dat is dit heel handig. De stick zelf is gewoon smooth, dus niet keihard. Een beetje vettig, maar denk dan niet aan een Labello. Je smeert het gewoon op je huid, bijv. op je polsen of bij je hals. Als ik het op mijn pols smeer, ruik ik het van ongeveer 5 cm. afstand maximaal. Dus het is niet zo sterk als een parfum.

Op mijn huid ruikt hij echt heerlijk! En misschien doordat je het echt op je huid smeert, blijft het redelijk lang zitten. Zeker geen hele dag, maarja dat is nou weer het handige van de verpakking: Gewoon hoppakee mee in de tas :]

Van andere mensen heb ik gehoord/gelezen dat het kleursporen nalaat? Maar bij deze is dacht iniedergeval niet zo, misschien bij de wat fellere kleuren sticks kan dit zo zijn.

De prijs weet ik eerlijk gezegd niet meer, maar dat zal wel rond de 5 euro zijn.

Nog even op een rijtje:

Pluspunten:
- Goede en handige verpakking
- Lekkere, zoete geur (suikerspin)
- Goedkoop vergeleken met een gewone parfum

Minpunten:
- Blijft niet zo heel lang zitten / ruiken. (redelijk)

Ik vind hem heel fijn, toen ik hem vanochtend weer vond na een lange tijd, bleek hij eigenlijk heel fijn te zijn!

Aanrader, en zoiezo is de Claire's een leuk winkeltje om gewoon even rond te snuffelen!

Sorry dat het een beetje laat is :s
xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten